Libero podaja z zgornjim odbojkem znotraj 3 metrskega prostora

Libero je podal z zgornjim odbojem znotraj 3 metrskega prostora, napadalec sprednje vrste pa je napadalni udarec izvedel tako, da se je odrinil za 3 metrsko črto. Ali je to napaka?

V primeru, da prosti igralec (libero) poda z zgornjim odbojem znotraj 3 metrskega prostora je bistvena višina (položaj) žoge v trenutku napadalnega udarca. Če se žoga s celim obsegom nahaja nad višino mreže je to napaka. V primeru, da je žoga delno ali v celoti pod višino mreže to ni napaka.

V nobenem primeru ni bistveno ali gre za igralca sprednje oz. zadnje vrste, ter kje se je igralec odrinil.